[1] J. Richard and T. Rodger, (2001), Approaches and Methods in Language Teaching, New York, NY: Cambridge University Press.
[2] Paprock, K. E, (1996, July-August), Conceptual structure to develop adaptive competencies in professional, IPN Ciencia, Arte: Cultura, Nueva Epoca, 2 (8), 22-25.
[3] Jazadi, I, (2000), Constrains and Resources for applying Communicative approaches in Indonesia, EA Journal, 18(1), 35.
[4] Van Canh, Le (2002), Sustainable Profession Development of EFL Teachers in Vietnam, Teacher’s Edition, (10), 35
[5] Nauman, G, (2001), Managing Large Classes, Teacher’s Edition, (5), 14.
[6] Phuoc Ky, Le, (2002), Problems, Solutions, and Advantages of Large Classes, Teacher’s Edition, (9).
[7] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2018), Chương trình Giáo dục phổ thông tổng thể.
[8] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2018), Chương trình Giáo dục phổ thông môn Tiếng Anh.
[9] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2014), Khung năng lực ngoại ngữ 6 bậc Việt Nam, Thông tư số 01/2014/TT-BGDĐT ngày 24 tháng 01 năm 2014.