[1] Aparicio, M - Bacao, F - Oliveira, T., (2016), An E-learning Theoretical Framework, J. Educ. Technol. Soc, 19, 292–307,
[2] Brodo, J. A, (2006), Today’s Ecosystem of E-learning, Trainer Talk, Professional Society for Sales & Marketing Training, Vol. 3, No 4
[3] Wilkinson, D, (2002), The Intersection of Learning Architecture and Instructional Design in E-learning, 2002 ECI Conference on e-Technologies in Engineering Education: Learning Outcomes Providing Future Possibilities, pp. 213-221.
[4] Theo Jorge Reyna, (12/2011), Digital Teaching and Learning Ecosystem (DTLE): A Theoretical Approach for Online Learning Environments, Ascitile 2011 - Changing demant changing directions, Wrest Point/Hobart Tasmania Austrlia/ 4-7.
[5] Maneschijn, M.M, (June 2005), The E-learning dome: a comprehensive E-learning environment development model. unpublished master thesis, University of South Africa.
[6] Trịnh Văn Biểu, (2012), Một số vấn đề về đào tạo trực tuyến E-learning, Tạp chí Khoa học, Trường Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh, số 40, tr.86-90
[7] Lê Huy Hoàng - Lê Xuân Quang, (2011), E-learning và ứng dụng trong dạy và học, Trường Đại học Sư phạm Hà Nội.
[8] Thái Kim Phụng - Trương Việt Phương, (2016), Ảnh hưởng của chất lượng thông tin đến kiến thức thu nhận của sinh viên qua hệ thống E-learning, Tạp chí Khoa học, Trường Đại học Mở Thành phố Hồ Chí Minh, Số 2 (47), tr.90-101.