[1] Bentley, K., (2015), The TKT Course: CLIL Module (7th priting), Cambridge University Press.
[2] Hanasová, D., (2015), "History of CLIL", in Pokrivčáková, S. et al., CLIL in Foreign Language Education: e-textbook for foreign language teachers, Nitra: Constantine the Philosopher University
[3] Surmont, J., Van den Craen, P., Struys, E. and Somers, Th., (2014), Evaluating a CLIL student: Where to find the CLIL advatage, in Breeze, R. et al. Integration of theory and practice in CLIL, Publisher: Rodopi.
[4] Oualzizi, K., (2016), The effects of CLIL education on subject matter (Mathematics) and the target language (English), 9 (1), 110 – 137.
[5] Nguyễn Bá Kim, (2015), Phương pháp dạy học môn Toán, NXB Đại học Sư phạm, Hà Nội.
[6] Bùi Văn Nghị, (2008), Phương pháp dạy học những nội dung cụ thể môn Toán, NXB Đại học Sư phạm, Hà Nội.
[7] Chu Thu Hoàn, (7/2014), Năm hoạt động dạy học theo quan điểm CLIL khi dạy học môn Toán bằng tiếng Anh, Tạp chí Giáo dục, Số đặc biệt.
[8] University of Cambridge, ESOL Examinations, Cambridge English: Teaching Maths through English – a CLIL approach, Retrieved on December 10, 2017 from the website of The University of Foggia https://www.unifg.it/sites/default/files/allegatiparagrafo/21-01-2014/ teaching_maths_through_clil.pdf .