[1] Nanang Winarno, Dadi Rusdiana, Riandi Riandi, Eko Susilowati, Ratih Mega Ayu Afifah, (2020), Implementation of integrated science curriculum: a critical review of the literature, Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 8(2), p.795-817, e-ISSN: 2149- 360X.
[2] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2018), Chương trình Giáo dục phổ thông tổng thể
[3] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2018), Chương trình Giáo dục phổ thông môn học.
[4] Tony Dowden, (August 2007), Relevant, Challenging, Integrative and Exploratory Curriculum Design: Perspechương trìnhives From Theory and Prachương trìnhice for Middle Level Schooling in Australia, The Australian Educational Researcher, Volume 34, Number 2.
[5] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2019), Tìm hiểu Chương trình môn Giáo dục công dân, Tài liệu tập huấn giáo viên, Dự án RGEP.
[6] Muraraneza, C., Mtshali, N. G., & Mukamana, D, (2017), Issues and challenges of curriculum reform to competency-based curricula in Africa: A metasynthesis, Nursing & health sciences, 19(1), 5-12.