[1] ổi mới quản lí giáo dục đại học giai đoạn 2010- 2012, http://vanban.chinhphu.vn/portal/page/portal/ch inhphu/hethongvanban?class_id=1&_page=1&mo de= detail&document_id=93346, Chỉ thị số 296/CT-TTG của Thủ tướng Chính phủ, tháng 02 năm 2010
[2] Hướng dẫn xây dựng và công bố chuẩn đầu ra, https://thuvienphapluat.vn/cong-van/Giao-duc/Congvan-2196-BGDDT-GDDH-con..., Bộ GD&ĐT, tháng 4 năm 2010.
[3] Bộ Giáo dục và Đào tạo, Thông tư Ban hành Quy định về tiêu chuẩn đánh giá chất lượng chương trình đào tạo các trình độ của giáo dục đại học, Thông tư số 04/2016/TT-BGDĐT, tháng 3 năm 2016.
[4] ASEAN University Network, Guide to AUN-QA Assessment at Program Level, 10/2015
[5] Bộ Giáo dục và Đào tạo, Quy định về kiểm định chất lượng cơ sở giáo dục đại học, Thông tư số 12/2017/ TT-BGDĐT, tháng 5 năm 2017.
[6] ASEAN University Network, Guide to AUN-QA Assessment at Institutional Level, 5/2016.
[7] Jenkins, A. & Unwin, D. (2001), How to write learning outcomes. Available online: http://www.ncgia. ucsb.edu/education/curricula/giscc/units/format/ outcomes.html
[8] Donnelly, R and Fitzmaurice, M. (2005). Designing Modules for Learning. In: Emerging Issues in the Practice of University Learning and Teaching, O’Neill, G et al. Dublin: AISHE.
[9] ECTS Users’ Guide, (2005), Brussels: DirectorateGeneral for Education and Culture. Available online at: http://ec.europa.eu/education/programmes/socrates/ ects/doc/guide_en.pdf.
[10] Moon, J. (2002), The Module and Programme Development Handbook. London: Kogan Page Limited.
[11] Adam, S., (2004), Using Learning Outcomes: A consideration of the nature, role, application and implications for European education of employing learning outcomes at the local, national and international levels. Report on United Kingdom Bologna Seminar, July 2004, Herriot-Watt University.
[12] oohey, S, (1999), Designing Courses for Higher Education. Buckingham: SRHE and OU Press.
[13] Ramsden, P (2003), Learning to Teach in Higher Education, London: Routledge.
[14] Biggs J., (2003b), Aligning teaching and assessing to course objectives. Teaching and Learning in Higher Education: New Trends and Innovations. University of Aveiro, 13 - 17 April 2003.
[15] Bloom, B. S., Engelhart, M., D., Furst, E.J, Hill, W. and Krathwohl, D. (1956), Taxonomy of educational objectives. Volume I: The cognitive domain. New York: McKay.