[1] A. Abdelrazeq - D. Janssen - C. Tummel - A.Richert - S. Jeschke, (2016), Teacher 4.0: Requyrements of the teacher of the future in context of the fourth industrial revolution, ICERI 2016.
[2] Đảng Cộng sản Việt Nam, (2013), Văn kiện Nghị quyết Hội nghị lần thứ tám, Ban Chấp hành Trung ương khóa XI, Văn phòng Trung ương Đảng.
[3] FICCI, (2017), Leapfrogging to Education 4.0: Student at the core, FICCI-EY Future of Skills and Jobs in India Report.
[4] Hecklau - F. – Galeitzke - M. – Flachs - S. & Kohl, H, (2016), Holistic approach for human resource management in Industry 4.0, Procedia Cirp, 54, 1-6.
[5] K. Schwab, (2016), The Fourth Industrial Revolution: what it means, how to respond https://www.weforum.org/ agenda/2016/01/the-fourth-industrial-revolution-what-itmeans-and-how-to-respond/.
[6] K. Schwab, (2017), The Fourth Industrial Revolution, Crown Business Publisher.
[7] Quốc hội Nước Cộng hòa Xã hội Chủ nghĩa Việt Nam, (2014), Nghị quyết số 88/2014/QH13 ngày 28 tháng 11 năm 2014 của Quốc hội về Đổi mới chương trình, sách giáo khoa giáo dục phổ thông.
[8] Trần Khánh Đức, (2014), Giáo dục và phát triển nguồn nhân lực trong thế kỉ XXI, NXB Giáo dục Việt Nam.
[9] WEF, (2016), The Future of Kobs Employment, Skills and Workforce strategy for Fourth Industrial Revolution Executive Summary