[1] https://baophutho.vn/nang-cao-chat-luong-dao-taonganh-su-pham-154403.htm
[2] Tavdgiridze, L., Didmanidze, I., Sherozia, N., Khasaia, I., Kotomenkova, O., & Vinogradova, A. (2020, November), The quality of training future teachers in the context of digitalization of education, In Proceedings of the International Scientific Conference-Digital Transformation on Manufacturing, Infrastructure and Service, pp.1-7.
[3] Gabdrakhmanova, R. G., Kalimullina, G. I., & Ignatovich, V. G, (2016), Professional pedagogical education quality management, International Electronic Journal of Mathematics Education, 11(1), p.103-112.
[4] Hsieh, F. J., Law, C. K., Shy, H. Y., Wang, T. Y., Hsieh, C. J., & Tang, S. J, (2011), Mathematics teacher education quality in TEDS-M: Globalizing the views of future teachers and teacher educators, Journal of Teacher Education, 62(2), p.172-187.
[5] Mazhitovna, B. G., Zharylkasynovna, I. S., Gulzhas, T., Seydakhmetovna, K. B., Saduakasovich, I. T., & Raikhan, Z, (2022), Cypriot Journal of Educational Sciences, Sciences, 17(9), p.2999-3011.
[6] Phạm Hồng Quang, (2020), Mô hình đào tạo giáo viên nhìn từ góc độ môi trường giáo dục, Kỉ yếu Hội thảo khoa học Mô hình đào tạo giáo viên A+B, Hội đồng Quốc gia Giáo dục và phát triển nhân lực, tr.71-77.
[7] Hair, J. F., Black, W. C., Babin, B. J., & Anderson, R. E, (2009), Multivariate data analysis, Pearson.
[8] Kaiser, H. F, (1974), An index of factorial simplicity, Psychometrika, 39(1), p.31-36.
[9] Mueller, C. W, (1978), Factor analysis: Statistical methods and practical issues, Vol.14, Sage