[1] Alshaya, H., & Oyaid, A, (2017), Designing and Publication of Interactive E-Book for Students of Princess Nourah bint Abdulrahman University: An Empirical Study, Journal of Education and Practice, 8(8), p.41-57
[2] Asthana, P., Hazela, B, (2020), Applications of Machine Learning in Improving Learning Environment, In: Tanwar S., Tyagi S., Kumar N. (eds) Multimedia Big Data Computing for IoT Applications, Intelligent Systems Reference Library, vol 163. Springer, Singapore.
[3] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2018), Chương trình Giáo dục phổ thông môn Toán, ban hành kèm theo Thông tư số 32/2018/TT-BGDĐT của Bộ trưởng Bộ Giáo dục và Đào tạo.
[4] Kesim, M., & Yildirim, H, (2017), Literature Review and Content Analysis on Interactive E-books, Proceedings of EDULEARN17 Conference 3rd-5th July 2017, Barcelona, Spain, 9824-9829
[5] Mohammed Kamal Afify, (2018), E-learning content design standards based on interactive digital concepts maps in the light of meaningful and cnstructivist learning theory, Journal of Technology and Science Education JOTSE, Online ISSN: 2013-6374 – Print ISSN: 2014-5349
[6] Nguyen, N. G, (2016), Nghiên cứu, thiết kế và sử dụng sách giáo khoa điện tử trong dạy học phép biến hình trên mặt phẳng, Luận án Tiến sĩ Khoa học Giáo dục, Viện Khoa học Giáo dục Việt Nam
[7] Olaf Zawacki-Richter, Victoria I. Marín, Melissa Bond & Franziska Gouverneur, (2019), Systematic review of research on artificial intelligence applications in higher education – where are the educators?, International Journal of Educational Technology in Higher Education, volume 16, Article number: 39.
[8] Phạm Thanh Tâm, (2022), Xây dựng nội dung số, vận dụng trong thiết kế sách giáo khoa điện tử cho học sinh tiểu học, Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam, tập 18, số 05