[1] Pereira, O. P., & Costa, C. A. A. T, (2017), The importance of soft skills in the university academic curriculum: The perceptions of the students in the new society of knowledge.
[2] Qizi, K. N. U, (2020), Soft skills development in higher education, Universal journal of educational research, 8(5), 1916-1925
[3] Claxton, G., Costa, A., & Kallick, B, (2016), Hard thinking about soft skills, Educational leadership, 73(6).
[4] Command, U. C. A, (1972), CONARC soft skills training conference, Proceedings of a conference conducted at the Air Defense School,
[5] Shakir, R, (2007), Malaysian property firms: Performance and behaviour, Curtin University of Technology.
[6] Marcial, D. E, (2012), Investigating soft skills among information technology managers in higher education institutions in the Philippines, 5th International Conference of Education, Research and Innovation, Madrid, ES.
[7] Lucia, A. D., & Lepsinger, R, (1999), Art & science of competency models, Jossey-Bass San Francisco, CA.
[8] Patacsil, F. F., & Tablatin, C. L. S, (2017), Exploring the importance of soft and hard skills as perceived by IT internship students and industry: A gap analysis, Journal of Technology and Science Education, 7(3), 347-368.
[9] Morandin, G, (2015), From University to Enterprise. Speech at “Soft Skills and their role in employability– New perspectives in teaching, assessment and certification”, workshop in Bertinoro, FC, Italy.
[10] David, M. K., & Saeipoor, N, (2018), Integrating Soft Skills into Courses in Malaysian Public Universities:(Undergraduates’ Perception), IARS’International Research Journal, 8(1)
[11] Kalaimagal, R., & Norizan, M. Y, (2012), Employment issues among Malaysian information and communication technology (ICT) graduates: A case study, African Journal of Business Management, 6(16), 5615-5621.
[12] Wats, M., & Wats, R. K, (2009), Developing soft skills in students, International Journal of Learning, 15(12).
[13] Tran, T. T, (2013), Limitation on the development of skills in higher education in Vietnam, Higher Education, 65(5), p.631-644.
[14] Lê, T. H. T., Võ, M. H., Lê, T. L. A., & Lê, V. Q, (2018), Định hướng Mô hình giáo dục kĩ năng mềm cho sinh viên Trường Đại học Bà Rịa-Vũng Tàu (BVU).
[15] Lê, T. H. T., & Lê, T. L. A, (2018), Nâng cao chất lượng giáo dục kĩ năng mềm tại các trường đại học, cao đẳng trong thời kì Cách mạng công nghệ 4.0.
[16] Hoang, T. T., Lai, L. D., Nguyen, D. M., & Nguyen, T. T, (2021), The actual situation of students’ soft skills at some member universities of Vietnam National University Ho Chi Minh City, Science & Technology Development Journal-Social Sciences & Humanities, 5(2), 1035-1043.
[17] Lại, V. K. T, (2018), Tích hợp rèn luyện kĩ năng mềm trong môn Tâm lí học đại cương cho sinh viên đại học năm thứ nhất.
[18] Thi, Q. P, (2020), Giải pháp nâng cao hiệu quả rèn kĩ năng mềm cho sinh viên các trường đại học, scientific journal of Tan trao University, 6(15), 49-54.
[19] Nguyễn, T. L, (2020), Nâng cao chất lượng giáo dục kĩ năng mềm cho sinh viên Trường Đại học Quốc gia Hà Nội trong thời đại Cách mạng công nghiệp 4.0.
[20] Long, T. C. V, (2019), Mô hình thực hiện kĩ năng mềm tại các trường đại học công lập ở Malaysia và bài học kinh nghiệm cho Việt Nam.