[1] Hồ Lam Hồng, (2004), Nghiên cứu phương thức bồi dưỡng và hình thức đánh giá kết quả bồi dưỡng thường xuyên cho giáo viên mầm non đáp ứng yêu cầu đổi mới giáo dục mầm non, Đề tài cấp bộ mã số B2002-49-36.
[2] Hoàng Đức Minh - Nguyễn Thị Mỹ Trinh, (2018), Tài liệu bồi dưỡng theo tiêu chuẩn chức danh nghề nghiệp giáo viên mầm non hạng II, NXB Giáo dục Việt Nam, Hà Nội.
[3] Anjali Khirwadkar, (2007), Integration of Ict in Education: Pedagogical Issues, AU Journal, 1 (1), pp. 87-104.
[4] Chia Fen Lin, (2011), Application of Ebook Teaching Plans to Improve the Preschool Teacher’s Capacity of Education Sciences and Technology, Storage Management Solutions, No 5, pp.14-26.
[5] Karl F. Wheatley, (2003), Increassing Computer Use in Early Childhood Teacher Education: The Case of A “Computer Mullder”, Contenporary Issuse in Technology and Teacher Education (Online Serial), 2 (4).