[1] Krajcik, J., and Blumenfeld, P, (2006), Project-based learning, In R. K. Sawyer (Ed.), The Cambridge handbook of the learning sciences (317-333), New York, NY: Cambridge University Press.
[2] Trịnh Văn Biều - Phan Đồng Châu Thủy - Trịnh Lê Hồng Phương, (2011), Dạy học dự án - từ lí luận đến thực tiễn, Tạp chí Khoa học, số 62, Trường Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh.
[3] Giản Tư Trung, (2023), Sư phạm khai phóng, NXB Tri thức.
[4] Miriam SullivanA, Andrew Kelly, Paul McLaughlan, (2023), ChatGPT in higher education: Considerations for academic integrity and student learning, Journal of Applied Learning & Teaching, Vol.6, No.1, 31-40.
[5] Tareq Rasul, Sumesh Nair, Diane Kalendra, Mulyadi Robin, Fernando de Oliveira Santini, Wagner Junior Ladeira, Mingwei Sun, Ingrid Day, Raouf Ahmad Rather, & Liz Heathcote, (2023), The role of ChatGPT in higher education: Benefits, challenges, and future research directions, Journal of Applied Learning & Teaching, Vol.6, No.1, p.41-56.
[6] Zhai, Xiaoming, (2023), ChatGPT and AI: The Game Changer for Education, ChatGPT: Reforming Education on Five Aspects, Shanghai Education, p.16-17.
[7] Nguyễn Đức Ca - Đinh Văn Thái, (6/2019), Ứng dụng phương pháp dạy học theo dự án trong dạy học chuyên ngành Kĩ thuật động cơ nhiệt, Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam, Số 18
[8] Karaçalli S., Korur F, (2014), The effects of project-based learning on Students’ academic achievement, attitude, and retention of knowledge: the subject of “Electricity in our Lives”. Sch. Sci. Math. 114, 224–235.