[1] Phạm Thị Anh Lê - Vũ Thái Giang, (2021), Tư duy máy tính trong đào tạo giáo viên Tin học, NXB Đại học Sư phạm, Hà Nội.
[2] Ramadhan, D. G., Budiyanto, C. W., & Yuana, R. A, (1/2023), The role of game-based learning in developing students computational thinking skills: A review of the literature, In AIP Conference Proceedings (Vol. 2540, No. 1), AIP Publishing.
[3] Stewart, W., & Baek, K, (2023), Analyzing computational thinking studies in Scratch programming: A review of elementary education literature. International Journal of Computer Science Education in Schools, 6(1), 35-58.
[4] Prottsman, K., (2022), Computational thinking meets student learning: Extending the ISTE standards, International Society for Technology in Education.
[5] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (26/12/2018), Chương trình Giáo dục phổ thông môn Tin học (Ban hành kèm theo Thông tư số 32/2018/TT-BGDĐT), Hà Nội.
[6] Costa, E. J. F., Campos, L. M. R. S., & Guerrero, D. D. S, (2017, October), Computational thinking in mathematics education: A joint approach to encourage problem-solving ability, In 2017 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) (pp. 1-8). IEEE.
[7] Wing, J, (2011), Research notebook: Computational thinking - What and why, The link magazine, 6, p.20-23.
[8] Csizmadia, A., Curzon, P., Dorling, M., Humphreys, S., Ng, T., Selby, C., & Woollard, J, (2015), Computational thinking-A guide for teachers.
[9] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (26/12/2018), Chương trình Giáo dục phổ thông môn Toán (Ban hành kèm theo Thông tư số 32/2018/TT-BGDĐT), Hà Nội.