Summary:
The regular management of students’pedagogy practice help them carry out good rules and regulations from Faculty of Preschool Education and kindergartens, contents and requirements of regular pedagogyinternship. The orderly implementationhas considerable affect on practice quality. This article discussed about management of orderly regular practice for students in Preschool Pedagogy Faculty in order to enhance the quality of regular practice, contribute to improving the teachers’training quality and meet social requirements.
Refers:
[1] Ngô Công Hoàn, (1996), Quy trình rèn tay nghề cho sinh viên khoa Giáo dục Mầm non, Trường Đại học Sư phạm Hà Nội.
[2] Trần Thị Thanh Hồng - Điêu Thị Tố Uyên, Biện pháp nâng cao chất lượng rèn luyện nghiệp vụ sư phạm cho sinh viên giáo dục mầm non, Tạp chí Giáo dục, số 3, tr.48-52, năm 2011.
[3] Phan Thu Lạc - Trần Thị Thanh, (1996), Hướng dẫn rèn luyện nghiệp vụ sư phạm, Nhà in Tạp chí Cộng sản
[4] Đỗ Đức Mạnh, (1998), Đổi mới tổ chức các hoạt động rèn luyện kĩ năng nghề nghiệp cho sinh viên Trường Cao đẳng Sư phạm Hà Tây, Luận văn thạc sĩ.
Journal: