[1] Quốc hội, (2016), Luật Trẻ em.
[2] Nguyễn Đức Minh, (2008), Giáo dục trẻ khiếm thị, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[3] Quốc hội, (2010), Luật Người khuyết tật Việt Nam.
[4] World Health Organization, (2017), Priority Assistive Products List, Geneva: World Health Organization
[5] World Health Organization, (2016), Global Cooperation on Assistive Technology (GATE), Geneva: World Health Organization
[6] Hội Người mù Việt Nam, (2020), Báo cáo Đại hội Thi đua yêu nước, Tài liệu lưu hành nội bộ.
[7] G. E. Lancioni and N. N. Singh, (2014), Assistive Technologies for People with Diverse Abilities, In Austin M. Mulloy, Cindy Gevarter, Megan Hopkins, Kevin S. Sutherland and Sathiyaprakash T. Ramdoss, Assistive Technology for Students with Visual Impairments and Blindness, Autism and Child Psychopathology Series, DOI: 10.1007/978-1-4899-8029-8_5.
[8] Suraj Singh Senjam, Allen Foster & Covadonga Bascara, (2020), Assistive Technology for Visual Impairment and Trainers at Schools for the Blind in Delhi, Assistive Technology Journal, DOI: 10.1080/10400435.2020.1839144.