[1] Thương Nguyễn, (2017), Vietnam’s national foreign language 2020 project after 9 years: A difficult Stage. The Asian Conference on Education & International Development 2017, Retrived from Official Conference Proceedings. Taiwan
[2] Nguyễn Thị Lành, Phạm Thị Lương Giang, Nguyễn Thị Phương Thảo, (2018), Thực trạng năng lực tiếng Anh của sinh viênkhông chuyên ngữ tại Trường Đại học Vinh. Tạp chí Giáo dục, Số 436 (2), tr.60-63.
[3] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2018), Chương trình giáo dục phổ thông: Chương trình giáo dục tổng thể. https://data. moet.gov.vn/index.php/s/LETzPhj5sGGnDii#pdfviewer
[4] Benson, P.,(2007), Autonomy in language teaching and learning, Language Teaching, 40, pp.21-40.
[5] Trần Thị Minh Đức, Bùi Thị Hồng Thái, (2014), Sử dụng mạng xã hội trong sinh viên Việt Nam, Tạp chí Khoa học Xã hội Việt Nam, Số 8 (81), tr.50-61.
[6] Hoàng Văn Vân, (2014), The current situation and issues of the teaching of English in Vietnam. Retrieved from http://r-cube.ritsumei.ac.jp/bitstream/10367/4129/1/ LCS_22_1pp7-18_HOANG.pdf.
[7] Lê Văn Canh, (2011), Form-focused instruction: a case study of Vietnamese teachers’ beliefs and practices. PhD thesis. University of Waikato. New Zealand
[8] Lê Xuân Quỳnh, (2013), Fostering learner autonomy in language learning tertiary education: in intervention study of students in Hochiminh city in Vietnam. MA thesis, The University of Nottingham.
[9] Nguyễn Thị Hồng., Fehring, H., & Warren, W. ,(2015), EFL teaching and learning at a Vietnamese University: What do Teachers say? English Language Teaching, 8(1), 35-45.
[10] Reidsema, C., Kavanagh, L., Hadgraft, R., Smith, N. , (2017), The flipped classroom: Practice and Practices in Higher Education (Eds.). Gateway East, Singapore: Springer.