[1] Nguyễn Thị Hòa, (2007), Giáo dục học mầm non, NXB Đại học Sư phạm, Hà Nội.
[2] Bộ Giáo dục và Đào tạo - Quỹ Nhi đồng Liên hợp quốc (UNICEF) - Chính phủ Nhật Bản, Các hướng dẫn của Bộ Y tế, Tổ chức Y tế Thế giới (WHO) về phòng chống dịch COVID-19, các tài liệu của Quỹ Nhi đồng Liên Hợp quốc (UNICEF).
[3] 22nd International Conference on Engineering & Product Design Education (November 10, 2020), Mechatronic Design for Students, Model Based Industrial Engineering, VIA University in Herning, Denmark, EPDE2021/1234.
[4] Ibáñez M.-B., Di-Serio Asia., Villarán-Molina D. and Delgado-Kloos C, (2014), Augmented reality-based simulators as exploratory learning tools: An empirical study, IEEE Transactions on Education, vol.58, p.208– 213.
[5] Nguyễn Ánh Tuyết - Nguyễn Thị Như Mai - Đinh Thị Kim Thoa, (2019), Tâm lí học trẻ em lứa tuổi mầm non từ lọt lòng đến 6 tuổi, NXB Đại học Sư phạm, Hà Nội
[6] Crandall PG, Engler III RK, Beck DE, Killian SA, O’Bryan CA, Jarvis N. and Clausen E, (2015), Augmented reality game development to teach abstract concepts in food chemistry, Journal of Food Science Education, vol.14, p.18–23.
[7] Hwang G.-J., Wu P.-H., Chen C.-C., and Tu N.-T, (2016), Effects of augmented reality-based educational games on student achievement and attitudes when observed in the real wngoorld, Interactive learning environment, practice. 24, p.1895–1906.
[8] Khine MS and Areepattamanddil S, (2019), Steam Education Theory and Practice, Emirates College of Advanced Education, Abu Dhabi, United Arab Emirates, Springer Nature Editors New York USA.
[9] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (2009), Chương trình Giáo dục mầm non, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[10] Akçayır M. and Akçayır G, (2017), Augmented realityrelated advantages and challenges for education: A systematic review of the literature, Journal of Educational Research, vol.20, p.1–11
[11] Ibáñez M.-B., Di-Serio A., Villarán-Molina D., and Delgado-Kloos C, (2015), Support for augmented reality simulation systems: Impact of scaffolding on learning outcomes set and behavior patterns, IEEE Transactions on Learning Technologies, vol.9, p.46–56