[1] Mạnh Tùng, (04/11/2019), Dấu ấn 17 năm Khu công nghệ cao Thành phố Hồ Chí Minh, (Trực tuyến), https:// vnexpress.net/dau-an-17-nam-khu-cong-nghe-cao-tphcm-4003529.html.
[2] Huỳnh Trọng Thưa và cộng sự, (2021), Phân tích và dự báo hoạt động đầu tư tại Khu công nghệ cao Thành phố Hồ Chí Minh, Tạp chí Khoa học Công nghệ thông tin và Truyền thông, Số 02 (CS.01).
[3] R. A. Noe, (2010), Employee training and development - 5th ed., New York, NY: McGraw-Hill/Irwin
[4] U. K. Dept. Employment., (1971), Glossay of Training Terms, London: HMSO.
[5] D. L. Kirkpatrick, (1998), Evaluating training programs: The four levels. (2nd ed.), San Francisco: Berrett-Koehler Publishers, Inc.
[6] Lynton, R. P., & Pareek, (2011), U., Training for development, India: SAGE.
[7] I. L. Goldstein, (1993), Training in organisations: Needs assessment, development, and evaluation (3rd ed.), Thomson Brooks/Cole Publishing Co.
[8] L. Vyas, (2004), Delivering Better Government: Assessing the Effectiveness of Public Service Training in India, Public Personnel Management, vol.33, no.3, pp.291-306
[9] Delma Thaliyan, Prasanth T., Mervin Prasanth M., (2023), Effective of Training and Development: An evaluation, Russian Law Journal, vol.11.
[10] Scaduto, A., Douglas, A. & Chiabur, S. D., (2008), Leader influences on training effectiveness: motivation and outcome expectation process, International Journal of Training and Development, vol. 12, no.3, pp.158- 170.