[1] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (29/3/2022), Kế hoạch số 353/ KH-BGDĐT Kế hoạch tổng thể của ngành Giáo dục thích ứng với tình hình dịch COVID-19, bảo đảm tổ chức dạy và học an toàn, chất lượng
[2] Bộ Giáo dục và Đào tạo, (18/4/2023), Công văn số 1687/BGDĐT-GDTC về Tăng cường công tác phòng, chống dịch COVID-19 trong trường học
[3] Krishnamurthy, S, (2020), The future of business education: A commentary in the shadow of the COVID-19 pandemic, https://doi.org/10.1016/j.jbusres. 2020.05.034.
[4] Baber, H, (2021), Social Interaction and Effectiveness of the Online Learning - A Moderating Role of Maintaining Social Distance during the Pandemic COVID-19, https://doi.org/10.1108/AEDS-09-2020- 0209
[5] S. Chauhan, S. G, (2022), Examining continuance intention in business schools with digital classroom methods during COVID-19: a comparative study of India and Italy, https://doi.org/10.1080/014492 9X.2021.1892191.
[6] David Máté Hargitai, F. P, (2021), Integrating Business Students’ E-Learning Preferences into Knowledge Management of Universities after the COVID-19 Pandemic, DOI:10.3390/su13052478.
[7] Bộ Giáo dục và Đào tạo, Báo cáo Tổng kết các năm 2019, 2020, 2021, 2022, 2023.
[8] Báo cáo tổng hợp của các Vụ, cơ sở, địa phương về rà soát tác động của đại dịch COVID-19 (2020, 2021)
[9] Ritika Mahajan, W. M, (2020), COVID-19 and management education: From pandemic to endemic.