[1] Brook, J.G., & Brook, M.G., (1999), In search of understanding: The case for constructivist classrooms. Alexandria: ASCD - Association for Supervision and Curriculum Development.
[2] Nguyễn Lăng Bình, Đỗ Hương Trà, (2017), Dạy và học tích cực - Một số phương pháp và kĩ thuật dạy học, NXB Đại học Sư phạm, Hà Nội.
[3] Jonassen, D., (1999), Designing constructivist learning environments, In C. Reigeluth (Ed.), Instructional design theories and models: A new padadigm of instructional theory (Vol. II, pp.215-239), Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates.
[4] Trịnh Văn Biều, (2010), Các phương pháp dạy học tích cực, Trường Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh.
[5] Nguyễn Hữu Châu, (2006), Những vấn đề cơ bản về chương trình và quá trình dạy học, NXB Giáo dục, Hà Nội.
[6] Andreas Breiter, Go ̈rschwin Fey, and Rolf Drechsler, Project-Based Learning in Student Teams in Computer Science Education, SER.: ELEC. ENERG. vol. 18, No. 2, August 2005, 165-180 Online: https://pdfs. semanticscholar.org/d392/99781973bfeab550f811eaed0 1a1ffc12bd9.pdf.