[1] Nguyen, V., Nguyen, N., Schumacher, B., & Tran, T, (2020), Practical application of plan–do–check–act cycle for quality improvement of sustainable packaging: a case study, Applied Sciences, 10(18), 6332.
[2] Nam, N. H, (2019), Applying plan-do-check-act (PDCA) cycle quality improvement of sustainable packaging at EMSA Vietnam (Doctoral dissertation, Vietnamese-German University).
[3] Nguyen, V., Chau, C. K., & Tran, T, (2023), PDCA from theory to effective applications: A case study of design for reducing human error in assembly process,Advances in Operations Research, 8007474
[4] Thích Đồng Thành, (14/5/2023), Quản lí và đào tạo giáo dục hệ Trung cấp Phật học: Thực trạng và giải pháp, Hội thảo Phật học, Trường Trung cấp Phật học Hà Nội.
[5] Thích Đức Thành, (16/11/2022), Tác động của Cách mạng 4.0 đối với hoạt động giáo dục Phật giáo, Tạp chí Nghiên cứu Phật học.
[6] Morin. E, (9/2005), Souffrause de l’âue et de l’esprit, Tạp chí Le Monde des Religions, No.13.
[7] De Casanove, O., Leleu, N., & Sèdes, F, (2022, July), Applying PDCA to Security, Education, Training and Awareness Programs, In International Symposium on Human Aspects of Information Security and Assurance, pp. 39-48, Cham: Springer International Publishing
[8] Paramasivam, S., Saad, N. H., Han, F. P., Thing, G. T., Sharmilla, Z., & Krishnan, T. N. H, (2023, June), Applying the PDCA continuous improvement cycle on STEM education among secondary students: An experimental study, In AIP Conference Proceedings, Vol. 2571, No.1, AIP Publishing.
[9] Do, D. T., & Treve, M, (2024), Developing the quality culture in public universities: a case study in Vietnam, International Journal of Management in Education, 18(3), 198-213.
[10] Đỗ Quang Hưng, (9/2006), Phật giáo Việt Nam trong bối cảnh hội nhập và toàn cầu hóa, Tạp chí Khoa học Xã hội.
[11] Nguyễn Đăng Duy, (2002), Văn hóa tâm linh, NXB Văn hóa Thông tin, Hà Nội.