[1] Don Eastmead. (2004). What is a Slow Learner?, www. memphisneurology.com.
[2] Fitri Dwi Arinii, Abdul Salim Choiri, Sunardi. (2017). The Use of comic as a learning aid to improve learning interest of slow learner student, European Journal of Special Education Research, Volume 2.
[3] Hà Huy Khoái và cộng sự. (2022). Toán 3, NXB Giáo dục Việt Nam.
[4] Hoàng Công Kiên. (2013). Vận dụng phương pháp dạy học hợp tác trong môn Toán ở tiểu học, Luận án Tiến sĩ Khoa học Giáo dục, Trường Đại học Sư phạm Hà Nội.
[5] Johnson, D.W., & Johnson, R.T. (1991). Learning Together and Alone: Cooperative, Competitive, and Individualistic (3 rd Edition), Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
[6] K. Dasaradhi. (2016). 30 Methods to Improve Learning Capability in Slow Learners, International Journal of English Language, Literature and Humanities, Volume IV Issue II, February, 2016
[7] Karen Mackay. (2001). SPELD Education Advisor published in the SPELD SA SPRING, newsletter.
[8] Kagan, S. (1999). Dimensions of cooperative classroom structures, In Slavin, R.E. et al (Eds.). Learning to Cooperate, Cooperating to Learning. New York: Plenum press
[9] Ms. Sangeeta Chauhan. (2011). Slow learners: Their psychology and educational programmes, ZENITH, International journal of Multidisciplinary Research. Vol. 1. issue 8.
[10] Nancy Jane Baucum. (1967). A study of slow learners with special emphasis in the field of secondary mathematics, A Thesis in education.
[11] Nguyễn Thị Thanh Tuyên. (2018). Dạy học theo hướng hỗ trợ học sinh lớp 4 gặp khó khăn trong học Toán, Luận án Tiến sĩ Khoa học Giáo dục, Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2.
[12] Nguyễn Thụy Phương Trâm. (2019). Các biện pháp giúp đỡ học sinh yếu kém môn Toán lớp 10 trung học phổ thông, Luận án Tiến sĩ, Viện Khoa học Giáo dục Việt Nam.