[1] Thạch Thị Via Sa Na, (4/2022), Nghiên cứu bộ thí nghiệm NI Elvis và phần mềm Multisim thiết kế bài đo lường điện cho sinh viên ngành Kĩ thuật Điện - Điện tử tại Trường Đại học Trà Vinh, Tạp chí Công thương, số 7, tr.344-353.
[2] Cổ Tồn Minh Đăng - Lê Chi Lan, (2023), Quản lí dạy học theo định hướng giáo dục thông minh, Tạp chí Giáo dục, tr.89-94.
[3] Tuparov, G., Tuparova, D., & Tsarnakova, A, (2012), Using interactive simulation-based learning objects in introductory course of programming, Procedia - Social and Behavioral Sciences, ELSEVIER, 46 pp.2276- 2280.
[4] Vlachopoulos, D., & Makri, A, (2017), The effect of games and simulations on higher education a systematic literature review, International Journal of Educational Technology in Higher Education, vol 14, num 1, diciembre, pp.1-33, Universitat Oberta de Catalunya
[5] Kabigting, L. D. C, (2021), Computer Simulation on Teaching and Learning of Elected Topics in Physics, European Journal of Interactive Multimedia and Education, ISSN 2732-4362 (Online).
[6] Stančić, H., Seljan, S., Cetinić, A., & Sanković, D, (2007), Simulation Models in Education, Digital Information and Heritage, pp.469-81.